Södra Bangårdsgatan
lördag 1 januari 2011
ÄNTLIGEN!
3 dagar kvar tills vi får våran lägenhet... Idag har vi bestämt vilken soffa vi vill ha också.
Denna
affär är för övrigt helt underbar!
1 kommentar:
Fia
1 januari 2011 kl. 13:41
Underbart spännande =))
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Underbart spännande =))
SvaraRadera