Södra Bangårdsgatan
onsdag 5 januari 2011
nope
hej kära vänner...
det här med bloggar hann vi inte med... Kom förbi och titta live vetja... Bilder tas fortlöpande och jag kommer lägga ut bilder nrä allt är klart...
KRAM från Lisa och Johan
lördag 1 januari 2011
ÄNTLIGEN!
3 dagar kvar tills vi får våran lägenhet... Idag har vi bestämt vilken soffa vi vill ha också.
Denna
affär är för övrigt helt underbar!
Startsida
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)