onsdag 5 januari 2011

nope

hej kära vänner...

det här med bloggar hann vi inte med... Kom förbi och titta live vetja... Bilder tas fortlöpande och jag kommer lägga ut bilder nrä allt är klart...
KRAM från Lisa och Johan

lördag 1 januari 2011

ÄNTLIGEN!

3 dagar kvar tills vi får våran lägenhet... Idag har vi bestämt vilken soffa vi vill ha också. Denna affär är för övrigt helt underbar!