Södra Bangårdsgatan
onsdag 5 januari 2011
nope
hej kära vänner...
det här med bloggar hann vi inte med... Kom förbi och titta live vetja... Bilder tas fortlöpande och jag kommer lägga ut bilder nrä allt är klart...
KRAM från Lisa och Johan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar